El túnel, d'en Joaquim Domingo

A càrrec del grup Fatalitats de Viladecavalls

1 d'octubre de 2023

18:00 h

Lloc: Teatre del Sindicat
Adreça: Plaça de l'Hospital
Localitat: Barberà de la Conca

No t’has sentit mai diferent dels que t’envolten? Què ens passa pel cap en aquestes situacions? La recerca de l’acceptació pel grup és un aspecte essencial en les nostres relacions que es pot arribar a convertir en un objectiu tan vital com impossible.
“El Túnel” dibuixa una societat amb regles fetes per uns privilegiats anònims envers els altres. Regles que busquen un funcionament fàcil de controlar i potser massa estructurat, que prioritza la uniformitat, intentant eclipsar, o fins i tot eliminar, les singularitats personals que donen sentit a la nostra existència.
Què passaria si finalment no acceptem aquestes imposicions i ens decidim a actuar? Seria un caos o simplement el camí de la nostra pròpia identitat?
“El Túnel” ens presenta aquesta societat on es troben un munt d’emocions i pensaments divergents.
Una societat imaginària.... o potser no tant. La reflexió queda oberta.

Dins la programació de la III Mostra Nacional ITINERA de Grups Amateurs de Teatre de Catalunya.