A càrrec del grup El Social Teatre
8 de juny de 2025
17:00 h
Lloc: Teatre Principal
Adreça: Plaça de Maragall, 2
Localitat: Terrassa
L'any 2003 "El Mètode Grönholm" de Jordi Galceran, es va estrenar per primer cop al Teatre Nacional de Catalunya i des d’aleshores ha traspassat totes les fronteres: ha esdevingut un èxit de públic tant a Catalunya, com a la resta de l’Estat com en l’àmbit internacional.
Oriol Carreras, Quique Quera, Gemma Ferrer i Oriol Salvador són els quatre actors que aquest cop es posaran a la pell de quatre candidats a un lloc d’alt executiu a una multinacional, tots ells ben disposats a sotmetre’s a les rocambolesques proves del procés de selecció.
Aquesta situació dona peu a una comèdia de riures assegurats, perquè no hi ha res més divertit que veure les nostres pròpies misèries, adonar-nos en aquest mirall màgic que és el teatre, de com l’ambició per aconseguir una mica més de prestigi, de consideració social i de diners ens fa actuar de la manera més ridícula. Sí, la gent riu molt a "El mètode Grönholm" però és un riure molt sa..., ens estem rient només de nosaltres mateixos.
Actors:
Oriol Carreras és Enric Font.
Quique Quera és Ferran Augé
Gemma Ferrer és Mercè Degàs
Oriol Salvador és Carles Bueno.
Escenografia: Joan Martínez i Jordi Antolí
Maquillatge i vestuari: Sílvia Comellas.
So i llums: Ricard Figueras
Direcció: Jordi Ballarà
Entrapolis - Gestió i venda d'entrades Preu: 3 €
Mostra Set d teatre
La Mostra Set de Teatre 2025 és un esdeveniment anual organitzat per Terrassa Arts Escèniques que té com a objectiu donar suport i visibilitat a les companyies de teatre amateur de Terrassa.